Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Min lördag.

Igår var jag verkligen inte hemma på hela dagen! Från kvart i nio på morgonen till tjugo i elva på kvällen.
Först så möttes jag, Alicia, Natsa, Nadja, Lubna, Sara K, Annso och coatchen Miro klockan nio i skolan. Vi åkte och hämtade vår andra coatch Lavelle hemma hos honom (om jag vetat om det kunde jag ju bli hämtad där :O, har närmare dit ^^). Men iaf, vi kom iväg och körde till Göteborg. Närmare bestämt till Lundby för att spela vår sista match för denna säsongen. Nästa säsong börjar någon gång till våren och då ska vi vara ännu tuffare och verkligen försöka. Okej, vi försöker vinna nu oxå men Lavelle har sagt att han och Miro lovar oss att göra så vi får bättre kondition och bättre spel. Men det är bara om vi kommer att dyka upp två gånger i veckan. För vissa gör inte det. Men iaf. Matchen gick hyfsat bra ändå. 54-35. Enligt hemsidan iaf. Har för mig resultaten var nått annat, men det kan kolla upp det när jag får bilderna från Natsa.

På vägen hem stannade vi som vanligt i Kållaren och gick in på McDonnalds. Både jag och Nadja köpte (efter vår McFich, som jag tyckte inte smaka som den brukar) McFlurry. Det borde vart nån julspeciall på glassen eller nått för både jag och Nadja fick mer glass än vad man brukar få. Glassen var över kanten på locket till och med Oo men gott var den som alltid =).

Vi kom tillbaka till skolan typ tjugo minuter innan jag skulle börja jobba. Okej, det tar bara ca fem minuter att gå från skolan till jobbet, men eftersom jag inte hade hittat mina arbetsbyxor imorse så hade pappa lovat att ringa om Marika visste var dom var. Han ringde och sa att han skulle komma med dom. Så jag stod utanför personalingången i typ tio minuter innan pappa dök upp. Så fick springa in och byta om på lite mindre än fem minuter. Men jag kom i tid iaf =).
Och jag som var väldigt trött tyckte att denna kvällen gick ovanligt segt. Jill, som jag stängde ihop med igårkväll ska på semester i januari så jag fick en av hennes tider som hon försöker byta bort. Så nu ska jag stänga på en söndag oxå =). Hehe.

Idag händer inte mkt. Håller på städa och ska strax ner och stoppa i mer tvätt i tvättmaskinen för jag antar att den tvätten jag stoppade ner för någon timmesedan är klar. Golvet i mitt rum lär oxå ha torkat vid det här laget så ska tillbaka till världen utanför denna datorn så att säg ^^.

Ha det så bra =) // Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0