Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

I dont know..

Jaa, nu har man vart hemma ett tag. Ont i huvudet och trött. Fysiskt och psykiskt typ. Hungrig är jag med. Orkar inte gå ner och äta nu. Jag orkar ingenting just nu. Vill bara lägga mig och sova sova sova och aldrig vakna igen.. Inte detta året iaf. Kan vakna på julafton men sen går jag och lägger mig igen. Låter bra =)

Luciatåget gick bra. Utom det att jag fick en snäll huvudverk sen efter kronan. Annars gick det fint =) Kunde inte se publiken bara pga att kronan skulle åka av om jag hade huvudet rakt x) Fick titta ner i golvet. Men det gick bra det med =).
Fick korv med bröd och festis efteråt. Istället för det tråkiga (som vi alltid får) lussekatt och pepparkaka. Visst det är mys det med, men ibland är det bättre med variationer.

Pallar inte med att skriva mer. Inga bilder på mig som Lucia blev det. Så ni lär inte få se några. Fast jag har visserligen (tror jag) några bilder när jag var Lucia för nått årsedan. Men nä, dom orkar jag inte leta upp. Ska sova. Nationella prov i morgon bitti. Engelska Speaking är det. Nice - not. Får bara hålla tummarna på att allt går bra =).

Ajja, Natti natti gott folk =)
//kramar


Kommentarer
Postat av: Eleonor.

Det är sant, men på radion sa dom att den för hundra år sedan var typ inne på 6 och det är jävligt högt då en jordbävning måste ligga på 4 - 4,5 för att få försäkring om något brakar ihop.

Mamma berättade om den som kunde vara 1994 och den var väl inte så stor? inte vad mamma har för sig iaf.

2008-12-17 @ 15:06:32
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0