Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

New Clothes.

Jag i ny stil (klickbar bild)

Jaa, idag var jag och mamma på Jägersro och hittade klänningen jag sökte efter igår. Denna gången i rätt storlek =).
Bilden är resultatet av hur jag ser ut när det är på. Ni som känner mig kanske redan vet att det absolut inte är min stil direkt. Inget bra fotto på mig direkt (men det bjuder jag på för en gång skull) men det är iaf ett där man får se min "nya" stil.

Imorgon åker jag och mamma till Mobilia en sväng och kollar in en skivspelare som jag vill ha (bild på den lite längre ner..)
Sen åker jag hem till fbg igen. Det blir säkert bra. Ska jobba på tisdag. Och sen ska jag troligtvis vara med Ajje på nyår.
Sen blir det ett nytt år =). Härligt.
skivspelare Funderar på att köpa denna.. Inte säker ännu..

Jaa, det var allt för mig idag tror jag. Säg gärna vad ni läsare tycker om mina nya kläder som jag köpte idag (översta bilden).

//Kramar


Kommentarer
Postat av: Emma

Hey :) Jag får mina bilder mindre genom att förminska en kopia i Paint som jag sparar. Annars så får du dom små om du väljer att visa dem i tumbnail-verison. Hoppas det var till någon hjälp :) God fortsättning :) Emma

2008-12-29 @ 11:10:18
URL: http://emmabryske.bloggproffs.se
Postat av: Anonym

Du passar jättefint i klänningen!! Sen om det är din stil eller inte spelar ingen roll för du lyser upp och är verkligen jättesöt i den:). Kramar Nissan!



Gott nytt år i förskott!:D (hmm)

2008-12-30 @ 11:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0