Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Frihetsgudinnan

Nu har jag en gaderobsdörr som ser ut såhär. Gillar min "nya" gaderob ^^

Sitter hemma och kollar för det mesta ut på regnet som bara öser ner. Mådde praktiskt taget skit i morse.. lite bättre nu men känner mig fortfarande skit så att säg. Ska ta och mysa ner mig i soffan och kolla på film nu och sedan plugga lite antar jag.
Gick upp vid sju imorse, men gick och la mig efter att ha tagit ipren och alvedon så jag kunde somna om nån timme senare för att vakna upp vid tolvsnåret. Sen dess har jag inte gjot mkt. Satt upp frihetsgudinnan precis. Men nä ska ta och äta frukost nu ^^ kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0