Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Göteborg

Nu är man hemkommen från göteborg. Filmen, Twilight. Hur bra som helst!
Ni som inte sett; SEE, kommer inte ångra er =)
  Som sagt, jättebra! Jag ska se till och läsa ut Sagan om de två tornen och Sagan om kungens återkomst nu så fort som möjligt för att ta mig an böckerna i Twilight serien.
posterTnx my friends =)

Lilla Eleonor såg "Kim" i Andra Avenyn när vi var på väg till Nordstan för att äta lite. Ojoj så glad hon blev, och jag bara stod där och skratta typ..
Detta påminner mig när jag precis kommit till Malmö för ett tagsedan. Då sprang Gonza (programledare/artist) in i mig då han hade bråttom till ett tåg antar jag. Chockad. Älskar hans gamla hår :D:D

På tåget hem satt jag och Eleonor och pratade om USA resan. Om allt som kommer hända/vad vi ska göra, vad vi ska ha med och massa sånt. Urs fy och blä! Vill ju dit nu. Det är så orättvist! Det är hela 234 dagar kvar!! Längtar !!

Nu sitter man här och undrar om en vän som kallas Nissan har smittat en. Hon är förkyld lika så jag. Sitter och nyser hela tiden och "gråter" ("gråter" när jag är förkyld, vet inte varför) störade är det iaf! Börjar även få huvudverk :/

Ska gratta min lilla vän i Italien.. Eller aa han e en go vän som iaf fyllde år igår. Han vet inte om att jag grattar honom, men gör det ändå :D Happy Bithday =)

Sen har ju även mina tjejer spelat hemmamatch mot Kortedala idag. Ser på resultatet att det blev 24-47. Synd tjejer men jag är säkert på att ni kämpade väl :D

// Have a nice day =)

Kommentarer
Postat av: Bea*

Hejs :) vad gör du denna lördagskväll?

2008-11-29 @ 21:36:03
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg du har!

2008-11-29 @ 21:36:21
URL: http://junitjejen.se
Postat av: fia

fin blogg :)

2008-11-29 @ 21:36:41
URL: http://haveheart.blogg.se/
Postat av: Bea*

sv: hehe okej, ne ja gör inte för mycket, tittar på desperate housewives

2008-11-29 @ 21:42:12
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: victor

Hej visste du att åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag.Gamla människor är också människor. Vi måste besegra åldrandet, för annars kommer åldrandet besegra oss själva,kolla gärna in min blogg om åldrandet...

2008-11-29 @ 22:30:40
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV; Åh din buse! x) :) Kram!

2008-12-05 @ 15:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0