Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

hyperneuroakustiska diafragmakontravibrationer

.. är vad jag har haft sen jag satte mig i soffan typ. Det villsäga en timme typ.. Jobbit X) 
  Fast jag har hört två olika veriationer av varför man får hicka, den ena är att det är någon som tänker på en och den andra är att ... nä kommer inte ihåg den Oo
Ajja, någon gång får man la hicka, oavsett anledning ? ^^

Men jag ska nog bara ta och vila idag. Gjorde klart personproträttet innan i skolan. Ska bara hitta en bild på mig, och se om den behöver ändras, sen är jag klar med det =)

Förutom att vila ska jag nog kolla över både kinesiskan och mediekommunikationen. Och sen .. har jag ingen aning.. Ajja, det kommer fixa sig =)

Ha det så gödde =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0