Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Match | Falkenberg - Lundby

Vad tänkte vi på? Var var vi? Vad gjorde vi? Varför? Dame! Sååå nära! Sämre! Aaahh :(:(

Nästan nyss hemkommen efter att ha haft match mot Lundby. I teamet denna gången var; Jag, Lubna, Mubina, Fatima, Pamela, Olivia, Ann-Sofie, Natsa, Nadja, Chelsea, Alicia och Gözde.
Vi kämpade, men inte som vi brukar. Vi körde inte våra 110% som vi brukar. Förlåt Lundby, men ni var sämre än oss. Jag vet inte vad det var med oss. Båda kämpade, nån måste vinna och i detta fallet blev det (tyävärr) ni.

Men bli inte så glada för det, ni vann bara med 11 poäng. 33-44. Vi kommer igen den 13 december. Båda gjorde vi våra misstag men ... aa.

Orkar inte skriva mer, måste sova då jag ska jobba imorgon hela dan .. typ.
Nästa match är iaf på lördag (15nov) och då möter vi Bonsa. Hemmaplan även nästa vecka.


Ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV; Det beros på eftersom att vissa datorer har inbyggda micar, som min laptop ;)

2008-11-09 @ 22:15:29
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0