Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Nationella prov

Phu, nationella prov i engelska.. skrivining är nu över =) Tror det gick bra.. känner mig nästan nöjd med det hela iaf =)

Sitter just nu och försöker få ihop en undersökning vi gjort i mediekommunikation. Ingen aning om hur jag ska göra bara för att jag vart borta de båda lektionerna vi haft i veckan :(


Sen har jag ingen aning om vad som händer mer idag. Öppet hus imorgon så allt är en ända röra. Vet inte när jag slutar, tror inte vi ska ha rörlig bild idag utan bara ska förbereda till imorgon. Palla igentligen "gå" i skolan imorgon 9-13. Men men, ledig på måndag =D


Sen har jag inte heller haft kinesika på hela veckan. Skulle haft det idag men det var provet då, så jag vet inte hur jag ska göra på onsdag då det är prov. Kan ingenting nu :( kommer typ få ig eller -g eller nått :/. Måste sitta hemma och försöka plugga. Iaf kolla igenom glosor och läsa igenom texterna vi gått igenom redan. Får jag inte glömma att göra.


Sen kom jag oxå på att det är hemmamatch mot bosnia på lördag oxå. Håll tummarna? Det ska iaf jag göra, varesig jag får vara med på matchen eller inte. Vet inte om jag får det bara för att jag var sjuk i måndags. Känner att jag fortfarande inte är riktigt frisk till 100% så får se om jag får vara med på träningen ikäll. Jag vill men ska kolla med coatchen, han vet ju bäst (-.-') eller nått. Ajja, *hoppas*.


Händer nått mer? Nä tror inte det. Fick min iPod igår med posten - super glad =D. ^^ Fick även medelande från STS i onsdags.. antar att mamma har det brevet nu då jag skickade iväg det till henne så hon kan betala.. Nice :P

Nått annat som jag längtar efter att få på posten tro? Inte vad jag vet för tillfället :/


Ajja, inga tårar för det där inte.. brukar inte få brev, men alltid kul att få det =)

Nu ska jag se vad som händer här för nu har nästan alla i klassen dykit upp från provet nere i stora huset. Antar att stressen snart börjar så får ta och sluta.

Lovisa kom precis och undra om jag hade några bilder som jag framkallat som folk som kommer upp till media får se. Har gett henne en, eller aa lämnade den till Mikaela, men dom är i samma grupp. Iaf har ingen annan bra bild. De bilder jag har i skåpet är suddiga eller nått i den stilen, har visserligen en bra bild hemma. Ska ha en till av den här i skolan, men den är borta :(.


Ajja, Ha det gött ska dra, börjar få skrivkramp eller nått i armen :O Vrf vet jag inte :O Kanske är det träningsverk sen i går xD Gymmade då när alla andra i klassen var och bada på klitte. Eller aa Sofie och Jannike vad med då oxå. Ajja, Ha det super kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0