Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Öppethus + Match | Falkenberg - Bosna

Jaha. Då var man hem kommen.
Imorse så stack man ju till skolan innan nio och var där till ett. Typ. stack fem-tio i ett - men ändå ^^
På öppethus så hände det inte så mkt. Jag skulle guida lite och snacka lite om media. Vilket jag gjorde lite granna men ingen ville typ snacka så det blev inte mkt mer än att jag stod där och gav ut lite skoltidningar lite då och då och fyllde på Daimen när den var slut. Stod där i nästan 3 timmar innan jag fick nog och gick ner till stora huset där jag tycker att jag gjorde mer nytta. Där tog jag en bunte skoltidningar, som föresten våra duktiga media treor gjort, och delade ut medans jag sökte upp Nissan. Fann henne framför en dator. Gick ifrån henne för att åter leta efter Natsa som jag skulle ge sporttejp till - hon hade glömt sin på träningen igår kväll så jag var så snäll att hämta den ^^ .
Annars hände inte mkt. Mötte Nissan igen så hon, jag och några andra gick runt och kollade typ. Skulle till livsmedel för att skaffa glass som dom tidigare under dagen gått runt med - men där var stängt :( Så det blidde ingen glass för mig, Natur hade slut på sin glass oxå som dom gjorde eller nått.. Ajja, får tårta senare så jag klagar inte ;)
Träffade massa underbart folk som man inte sett på ett bra tag :D Undrar bara när jag får se dom igen. Snart hoppas jag ^^
Mer hände la inte på Öppethus ?



På matchen därimot gick det som det brukar - förlorade.
Denna gången förlorade vi med 26-94. Sist vi mötte Bosna blev det 77-34 till dem. 68 poängs skillnad idag mot 43 poäng sen förra gånge. Sämre :( Men men .. De är bra - men de missade väldigt mkt denna gången. Och vad jag kommer ihåg så hade de inte deras coatch med sig den gången, det hade de denna gången.. Spelar nog ingen roll .. men ändå ^^
Våra tjejer kämpade på väldigt bra tycker jag =) Själv var det meningen att jag skulle ta kort med Natsas kamera som e lite halvkonstig.. Men istället fick jag ställa mig bresvid den andra Sara (Chirri) och hålla koll på poäng och vem som satte. Gick bra det med tycker jag även om det blev lite stressigt ibland eller vad man ska säga..



Nog om basketmatchen ^^ Skrev innan att jag inte ska vara ledsen för att jag inte fick någon glass i skolan för att jag får tårta här hemma, det är för att det ska komma gäster hit. Eller om man ska vara noga så har redan någon/några kommit. Känner två par av tre som kommer, tror jag iaf..  xD. Ajja, jag slipper iaf äta själv och sånt stuff ikväll har fått "tillåtelse" eller vad man ska säga att få äta med dom. Så jag antar att jag måste sluta här nu och sticka ner och få en välkomstdrink :P Haha, får nog hälsa lite på folket oxå. Känner igen två röster; Anita och Ingvar, vars dotter var min favorit när jag var liten ^^ Visst de var mina favoriter oxå. De e goa människor. Ajja, ska inte sega mig här. Hör btw att Maggan kom nu oxå, antagligen Hans-Erik oxå ^^

menmen, Ni får ha det så super bra =)
//Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0