Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

School..

IG, kanske -G.. Det är vad jag tror att jag kommer få på provet i kinesiskan jag hade för någon timmesedan. Kom inte ihåg någonting typ. Jo lite.. men jag känner mig inte nöjd med vad jag skrev och så.. Sen var det ett ord jag inte kom på "stor" eller jag vet vad det är, men jag visste inte hur man skrev det på kinesiska så jag skrev det som tecken ist. Hoppas att det gick bra och att det var rätt tecken ^^ . och att jag kanske får ett litet plus i kanten för det? =)

På textkommunikationen satt jag bara och läste på reserepotage. Mestadels om USA även om jag kanske skulle läsa om lite mer länder. Men jag lixom fastnade ^^ men får en ny chans att läsa mer repotage nästa vecka. Ligger lite efter där känner jag. Jag har inte ens börjat på mitt personporträtt som skulle vart klart idag. Men eftersom det inte var så många i klassen idag (troligtvis var de så bakfulla eller nått från igår) så dedlinen sköts fram lite till som tur e. Fick Chelsea till att svara ja, så på fredag ska jag intervjua hene =) hehe. Stackars flicka ^^

På ljudmedia satt jag mest och rita i mitt block och lyssna på musik.. Sen så skrev jag ner lite frågor.. till ett yrkesproträtt.. som ska vara klart innan våren. Så där ligger pappsen illa till ^^ hehe. Jag menar, hur många i sverige är kyrksnickare? Det är inte många kan jag säga. Men hur många vet jag inte riktigt. Har glömt bort den siffran som pappa nämnt någon gång för sisådär 100 årsedan ^^ Iaf fick inte mkt gjort på den lektionen..

Fotografisk bild är nog den enda lektionen idag som jag fick gjort mest på. Framkallade sisådär 5 bilder varav det blev 1-2 ex av och sen fick jag ju göra test på dom för att se hur många sekunder de skulle ligga i ljus. Eller vad man säger. Kan inte det språket så bra X) Men det är snart prov där så jag hoppas att vi har nån genom gång eller nått innan dess. Sen ska ju deadlinen på detta vara klart någon gång nästa eller nästnästa vecka skulle jag tro. Så jag hoppas att jag inte måste göra om någon bild för det är verkligen inte väder till det just nu :(

Annars har det inte hänt mkt. Nu när jag kom hem för en och en halvtimme sedan kanske så kollade jag slutet på Smallville sen så har jag bara surfat runt på nätet. Ska nog ta upp mediekommunikationen snart - där jag oxå ligger efter i och göra klart det. Ajjah. Kramar =)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Om det var mig du menade på Rebeckas blogg så måste jag säga det att ja, jag har biljetter till Twilight imårrn (torsdag) och ska dit till 21:15 då filmen kommer att visas. Min kompis och jag beställde fyra biljetter förra veckan för att vi plus två andra kompisar skulle kunna gå och se den - på just smygisen i Norrköping :)

2008-11-19 @ 21:25:11
URL: http://vintertroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0