Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Sommar 2009

Pratade lite granna med mamma igår. Skoj =). Hon berättade bland annat om hur det vart i Huston när hon var där. Hon sa att hon inte fick se så mkt.. inte lika mkt av vad jag kommer se...


Japp, jag ska oxå till USA, kanske inte direkt till Huston men jag kommer iaf till Texas, men kommer även få se lite av LA, Las Vegas, New Mexico, Tennesse, Washington DC, NYC m.m.


Jag verkligen längtar till nästa sommar (2009) då detta verkligen kommer hända. Har drömt om det i flera år. Har haft USA som resmål hur länge som helst och nu är allt bokat. Kan inte fatta det igentligen. Bara lite grejer kvar som ska fixas typ som betalningen (när de papprerna kommer) och sen skaffa pass och lite sånt, men sen är jag där. Om 8 månader och 3 veckor ungefär.

flaggaKan det inte bli sommar nu? ^^

Ajja, det var det jag ville berätta. Kramar så länge :D:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar eller gör erbjudanden som finns på min blogg så gör jag en design till sig, helt gratis!

Postat av: Jessica of Sweden

Du hittar din stora kärlek i USA, det gjorde jag. Lycka till

2008-11-07 @ 11:14:55
Postat av: Fia&emelie

varför vatten det vet jag inte . hahah =)

2008-11-08 @ 13:00:06
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0