Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Tjejlaget jobbar sig uppåt.

Nytt på basketfronten.. Ingenting igentligen... Men om jag inte minns helt fel så nämnde jag att en tjej var på träningen och filmade oss. Den ligger nu ute på internet.
http://tv.hn.se/player/Nyheter är länken dit. Klicka er bara in på lokalt och leta upp rubriken Tjejlaget jobbar sig uppåt.

För tillfället (fredag 14 november 08) ligger den som nr två i listan men allteftersom kommer den säkert att glida längre ner. Checka in ifall ni vill ;) Kan meddela att jag som tur e inte är med så värst mkt så det är ingen ide att leta ;).. Haha knappt att jag kände igen mig själv så det kanske inte är nån ide? Nä ni gör som ni vill. Kolla eller inte kolla det är frågan ?! Ja jag vet jag har dålig humor .. :S

Det var iaf det jag skulle säga denna gången. Var inte med på träningen idag ist satt jag och kollade på.. Sen var det nära att jag fick vara med på matchen imorgon men så kom Chelsea och Nissan där och säger att jag är sjuk fortfarande och så säger Miro att jag inte får vara med denna gången :( Men jag protesterade... inte för att det hjälpte. Ajja, nu är laget utaget för imorgon iaf och jag ska dit och kolla. Ingen kamera (både min och Natsas är sönder) har man (utom mobilen) så det blir inte så många foton tror jag. Iaf spelar hemma mot Bosnia.. Har jag nått minne av att jag redan sagt men ändå (a).

Ha det så gödde. Själv ska jag lägga mig tidigt för en gångs skull.. (inte nu men om nån timme eller så) för att gå till skolan imorgon :/ fyra timmar bara men orka ?! :O Kommer knappt göra nått juh bara stå där och leta efter folk som vill checka in media men inte hittar :O ... Ajjah, det ordnar sig. Bara jag kommer ihåg att gå till idrottssalen innan jag gör något annat för att jag gjorde så att Natsa glömde sin tejp där :( Ledsen för det gumman <3 Ska fixa ny om den inte är kvar <3 promis ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0