Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Twilight

Det roliga idag är att jag ska upp till Göteborg med Eleonor som hälsar på under helgen. I Göteborg ska vi träffa Michael och gå på bio. Twilight.

Det har varit roligt att återse en kär gammal vän :D Vi har räknat ut att det kan ha vart ca. tre år sedan vi sågs och va under en helg. Annars var det förra året på en begravning. Inte lika kul där inte så att säg.
Men nu är vi här.. i mitt rum. Jag vid min dator och Eleonor vid hennes.

Det var en rolig kväll igår kan jag säga. Jag var lite elak och drev med en tjej på min MSN. Eleonor bara satt bredvid och skratta (okej jag skratta oxå :P) Sen så visste jag inte vad jag skulle göra så jag frågade vilken sida jag skulle gå in på. Eleonor bara "kinesiska muren.se" och så sökte jag på det.. och kom till en resturang hemsida :O
Så kollade vi på Idol lite granna igår. Eller vi kollade bara fram till sista pausen för sen fastnade vi framför datorerna. Men vi kollade på vem som fick lämna idol. Nu är jag glad. Johan fick lämna idol :D Förlåt alla Johan-fans men han är inte bra.. Inte enligt mig.

Det har vart en bra helg so far. Hoppas att det blir det fram till söndag oxå.
Tjejerna i basketlaget har hemma match idag mot kortedala. Jag säger bara stort lycka till tjejer. Hejjar på er :D

Det enda tråkiga med allt det här som händer är att jag tror jag håller på att bli förkyld eller nått. Vill inte :(
Men nu ska jag och Eleonor gå ner och käka frukost. Får se vad som händer sen. Men vid ett tiden så sticker vi ner till stationen :D

// Ha det bra :D

Kommentarer
Postat av: Eleonor.

SV; Det är lilla snälla du som har smittat mig :) men jag blir väl frisk någon gång :)

2008-12-02 @ 17:58:33
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor.

SV; Ingen fara du! men jag är typ också frisk, har bara lite ont i halsen :P

2008-12-04 @ 15:55:41
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0