Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Emma och jag..

Håller just nu på att baka. Kladdkaka. Om ca nio minuter är den klar :P

Idag har det inte hänt mkt. Untom det att jag kom på en grej innan när jag var på kören. De små ungarna är så gulliga när de försöker härma mig och Emma när vi gestikulerar till texterna som vi sjunger på. Och som vanligt säger barbro "ja de är så påhittiga Emma och Sara, man kommer ju ihåg texten mkt lättare oxå" och det säger hon ungefär varje gång.
Och fnittriga det blir jag och Emma när vi försöker hitta på en rörelse till ett ord och vi inte kommer på nått så det bara blir massa "svammel". Men skoj är det =). Saknade Nissan idag då hon inte var med :( men hon kommer nästa vecka (?) =D.

Ett minus idag är att jag inte hittar mitt bibleotekskort. Hoppas inte det är borta bara. Måste grundstäda och kolla i alla fickor som jag kan komma på. Annars får jag väl skaffa nytt kort :/ Inte kul det där :( Men som tur e så behöver jag den inte än på ett tag.. hoppas jag..

Aja det var lite kort och gott om idag =)
Kram

Kommentarer
Postat av: Nissan

Jag kommer nästa vecka!!! :D:D kram

2008-11-06 @ 20:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0