Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Mamma = bästa mamma ^^

Och mamma har gjort det igen. Fast denna gången har hon skaffat mig en iPod till mig - tsm med Roland(?).. fast denna gången ska jag iaf betala till henne ^^ Får göra det nästa gång jag kommer till henne eller nått :P Det ordnar sig med det senare =).. äntligen typ. Love Ya Mum ^^

Har iaf spenderat min dag på gekås. Åkte upp dit vid tio tiden med bussen och kom inte hem förrän vid fyra - varför kan inte bussarna gå oftare? - Vilket som så fick jag inhandlat lite filmer och cdskivor. Även lite annat nödvändigt ^^ Skaffa oxå ett dekorativ som man sätter på väggen/spegeln (vet inte vad det heter) och den föreställer Frihetsgudinnan. Så den ska upp i veckan. Inte bestämt mig än bara om den ska vara på gaderoben så jag ser den när jag vaknar/somnar (iaf på sommaren) eller om jag ska ha den vid sängen.. och då lär jag bara se den när jag går in i rummet. Får fundera ut det innan jag placerar den ^^
Men några bra vantar hittade jag tyvärr inte så jag får nöja mig med de jag har så länge. Cyklar ju inte så långt igentligen.. inte om jag ska till skolan.. kanske mer om jag ska till skogstorp. Men jag överlever säkert, jag menar.. jag har ju redan gjort det ett par ggr så vrf inte i fortsättningen oxå? =)

Nu efter detta gekås besöket så ska jag spara pengar.. Bara lägga ut för iPoden och lite annat först men sen e det nog slut med allt dyrt för en tid framöver. Men det klarar jag nog.
Julen kommer och med den kommer förhoppningsvis snön =) Vill ha snö.. annars tycker jag att det inte är någon riktig jul. Snö ska det iaf vara på julafton, btw så har jag fått reda på att Marikas barn och barnbarn kanske kommer hit ner då - super kul :D även om jag och pappa kommer att vara hos släkten som vanligt. Men sak samma, om dom kommer så kommer de säkert sovaöver någon natt eller två förhoppningsvis :D

Men vilketsom så hoppas jag att jag får se dom en liten stund iaf =) Så hoppas jag att jag kan komma till den goa Anna och äta lunch =).

Ajja, det är inte jul förren om lite mer än en måndag. Mkt ska hända innan dess =)

Kanske inte så bra rubrik idag då det faktiskt är fars dag. Men får la skriva pappa = bästa pappa på mors dag sen ? Nä vet inte.. beror på hur han vart då .. ^^ Just nu är han go han med =D Inte bråkat med honom på nån vecka nu, skönt :D
Love Ya' dady (även om du går mig på nerverna nästan hela tiden=)

Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0