Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Tired

Trött. Det är det enda jag har vart idag känns det som. Var trött igår med. Plus att jag hör bara med ett öra typ. Har lock i ena örat :/ och det släpper aldrig heller :O om det släpper så kommer det tillbaka inom loppet på fem minuter typ.
Jag vet inte vrf. Men både på textkommunikationen idag och igår så höll jag nästan på att somna. Varför just på denna lektionen? En fråga som jag får fundera vidare på.

Annars så skulle vi ha prov i morse. Ljudmedia. Men läraren kommer in fem minuter efter vi igentligen börjat och säger att det inte blir nått för att det var svårt att sätta ihop ett prov. Så tillägger han oxå att vi ska ha det på fredag istället. Där var det några som sa emot för att de inte skulle vara här då. Janne, läraren, går ut igen och kommer tillbaka någon minut senare och säger nä jag orkar inte sätta ihop nått prov idag vi får ha provet på måndag ist. Hoppas vi har det då för jag känner att jag kunde det idag för en gångs skull. Visst nu kan jag kanske till och med läsa på det mer så jag kan det ännu lite bättre. Får se vad jag hinner i helgen.. Eller innan det ^^

Kollade på mina negativ idag på foto oxå. Har snart dedline där, datumet är inte bestämt ännu men det kommer snart.. Mitt negativ blev SKIT bokstavligt talat. Mörka bilder. Tror det är pga att kameran jag använde den gången krpnglade i slutet.. Så jag fick snällt gå och ladda ny film för att sedan ladda kameran och ge mig iväg ut i kylan. Riktigt kallt var det kanske inte, man stod ut iaf =). Så får se på tisdag nästa vecka hur bilderna blev. Ska ladda upp två filmrullar då =) Hoppas det inte skiter sig för jag orkar inte gå ut en gång till (a)..

Inget annat som hänt annars. Ska ha prov i kinesiska om två veckor. Skoj - not.

Funderar på att åka till gekås på söndag. Det var nått jag kom på medans jag väntade på Cecilia igår för att vi skulle äta tsm. Men jag vet inte om jag orkar med det. Ska kolla i plånboken om den har råd med det oxå ^^ Annars ska jag nog vara hemma och slöa. På fredag blir det andra bullar än att slöa iaf. Väntar otoligt på att få sms från Lavelle ikväll för att se om jag får vara med på matchen på fredag. villvillvill. Annars kommer jag såklart och kollar på :D. (berättar senare hur det gick då.. och vem vi möter/mötte.. om ni inte redan vet det ^^)

Hänt nått annat? Jo. Även om jag inte orkade och min härna sa att jag skulle hem så sa händerna/armarna nått annat. Tänkte lixom att jag skulle cykla hem direkt efter skolan men på nått sätt hamnade jag framför tångas idrottshall så jag var där i typ 45 min och skottade lite. Körde 21an med Annso och Nadja. Nadja vann, Annso kom sen och så kom jag sist såklart x). Men jag var inte långt efter kan jag säga =). Annars flumma vi bara runt med bollarna och kasta iväg dom "hej vilt" på korgarna. Skoj men trött.

Nu är jag iaf hemma och eftersom det inte är nått på tv ikväll som jag ska se(?) så ska jag lägga mig tidigt. Känner att sömn är det jag behöver mest just nu. Så ska stänga ner här snart och fixa lite grejer och sedan nana.. kanske om en eller två timmar till och med :O lägger mig aldrig så tidigt som 8-9 kan jag säga. Det blir runt 11 som jag lägger mig nu förtiden. Har ingen aning om varför.. bara blir så.

Men men ska la ta och stänga av då då .. ^^ Ha det bra..

P.S Grattis till USAs nya president Barack Obama :D D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0