Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

No no no..

Yes box. Alla snackar om Julspex och Grand.. saker som kommer att hända ikväll. Inget som jag direkt hört talas om. Jo jag har ju hört talas om det, självklart, jag är ju inte dum ^^. Men det jag menar visste inte om att det var idag och sånt. Alla frågar om jag ska dit. Nej nej och åter nej. Jag orkar inte.. vill kanske. Men tänker inte pröjsa några pengar på det just nu. Håller just nu på att spara massa pengar så det är bara julklappar och lite annat som mina pengar ska gå till just nu. Nästa år får det gå till lite födelsedags pengar oxå. Annars ska jag försöka vara noga att inte slänga iväg massa pengar hit och dit ^^ Får se. Det mesta av lönen och det jag får av studiebidraget ska iaf vara kvar i plånboken när månaden är slut, forhoppningsvis =)

Iaf. Nej jag tänker inte gå. Sorry klassen. Går nog inte på förfesten heller.. För det första; jag vet inte var den är.. bara att den är hon en klasskompis brorsa. Sen vet jag inte när. Sen är det en annan sak. Jag har prov imorgon i kinesiska så jag borde nog stanna hemma och försöka plugga.. iaf kolla igenom allt vi gått igenom där. Så får jag hålla tummarna för mig själv att jag klarar det. När jag träffade läraren i lördags på öppet hus så sa han "aa vi får se hur vi gör" hoppas att det var till nått positivt ^^

Ajja. Back to reality. Ska äta och sedan börja plugga antar jag. Ha det så gött
/ Kramar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0