Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Måndag, Tisdag

Yes. Två dar i skolan efter ett skönt höstlov och man är redan trött.
Men jag har blivit klar med min musikvideo iaf =) Ska kopiera över den till en skiva imorgon. Riktigt 100% nöjd blev jag inte rikgtigt men men, sånt händer la?

På träningen igår kom det nån som skulle spela in vår träning. Vet inte vad det var för tjej, men matrialet kommer tydligen dyka upp på internet eller nått.. om nån vecka eller två (eller fler) antagligen(?). Har träningsvärk sen gårdagens träning oxå. Pina att gå efter att man suttit still en stund. Så får försöka ta mig upp på nått sett sen när jag ska stänga ner här för att plugga.
Sen har jag oxå blåmärken efter dansen igår Oo. Hade nån "vikarie" som hette Fanny som utbildar sig till dans pedagog och är inriktad på modern klassisk stil eller vad det nu det var så vi var mkt på golvet och rörde oss. Måste vart det man fått blåmärken av? Nä vet inte. Från dansen är det iaf för hon sa i början av timmen att vi säkerligen kommer att få det så...

Idag har det inte hänt så mkt. Snackade om presidentvalet i usa på textkommunikationen, (och personligen tycker jag att Barack Obama ska vinna.. har jag tyckt hela tiden). Vi halkade in på det ämnet iaf + histioria på nått sätt så det blev inte mkt till lektion även om vi fick gjort lite iaf. Snart ska vi antagligen oxå kolla på Gudfadern 2 med =) (personligen tycker jag att det finns bättre filmer än gudfadern, men ändå.. film är alltid film) Annars har det inte hänt mkt.. ?

Kanske ska träna lite imorgon direkt efter skolan om jag orkar. Lär vara rätt trött vilket jag brukar vara på onsdagar. Men får se vad jag orkar och inte orkar, kan ju inte veta det nu ^^

Nä. Vad har hänt mer? Ingen aning ^^ Har inte tid att sitta och tänka på det nu iaf. Ska dra mig uppåt och plugga. Bye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0