Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Don't drink and drive

Hop. kan någon säga om det går nått bra på tv på fredagskvällarna? Smallville är ju slut nu :( inte kul

Jag är iaf glad att det finns nått att titta på, fast inte på fredagar, utan på torsdagar.. Heores så klart ^^
Men det är ändå Smallville jag vill se på när det är fredag. Ett bra avslut på veckan lixom.
Sen e jag besviken på mig själv över att jag somnade på det sista avsnittet i fredags.. Kan inte fatta hur trött jag var, och sen trodde jag att den skulle börja 9 som den alltid gjort men det gjorde den inte utan kl 10. Helt knas, men fick se halva innan jag somnade.

Får ta och hitta nått annat att kolla på..
mkt bra
mkt bra serie :D


Bara för att jag inte har något speciellt för mig så kan jag berätta att jag just nu sitter på bibblan och väntar på Cecilia som slutar vid fyra. och jag får bara sitta här i typ 45 minuter till. Så den sista kvarten får jag nog ta och leta upp nån bok eller nått.. för jag vill inte stå ute i regnet och vänta i en kvart!
Har varit på "dont drink & drive"-föreläsning oxå. Varade bara i en halvtimme då vi bara kollade på en film som handlade om några som omkommit eller varit med i en sådan olyka. Hemskt. Det var en tjej som hade blivit påkörd av en rattfyllorist för många år sedan och hon hade blivit förlamad i hela kroppen. Och när det stod sen vad hon hette (Petra) och att hon kom från Fbg så hajjade alla i salongen till.
Nä det var inget skoj. Och det var två tre bilder där som jag fortfarande har framför mina ögon när jag blundar. HEMSKA var dom verkligen. Urs :(
     har ett "fint" armband nu... som är orange och det står don't drink and drive på det :P

Hoppar raskt över till ett annat ämne för jag känner obehag bara jag tänker på det. ursurs.
Eh, vilket ämne ska man ta då?
Hm, nä kommer inte på nått så jag ska avrunda nu och hitta på nått annat i 40 minuter.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0