Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

..

Ska bara rätta mig själv från helgens matcher..
Hade inte så mkt fel angående poängen, men skrev att killarna förlorade med 12-06, det var 12-96 och våran match slutade 21-70, inte 20-67 som jag först skrev..

Annars har helgen varit okej :)
Läste ut boken idag, var mkt fint där i slutet - över tvåhundra sidor på sju-åtta timmar.. kanske ännu mer.
Nu måste jag ta kort oxå, och skriva ut dom till imorgon - ajcaramba (stavning?) - får se hur det löser sig. om jag tar bilder imorgon bitti kanske - får hoppas att jag hinner skriva ut dom, annars får jag sätta in det på usb och skriva ut dom som svartvitt i skolan. Ajja det löser sig :)
Kunde tyvärr inte spela in min musikvideo i helgen(idag) iaf pga att det regnade och blåste så fruktansvärt mkt. Så vi bestämmde att vi skulle ta och filma någon gång i veckan. Exakt när vet jag inte, får se på Nissans schema - det enda jag inte kan i huvudet när hon slutar ^^ - Annso slutar halv 2 varje dag utom fre., Madde slutar tjugo över två varje dag. Jag fyra/tio i ett eller halv tre. Sen är det Nissan.. Hon kan inte sitt egna schema så får själv kolla in det. Men det gör jag imorgon, nu ska jag lägga mig och sova och grunna på vilka bilder jag ska ta imorgon :)

Kram och natti :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor.

SV; Ja det ska jag göra.

Samma här, det roligaste var ju JB och att Joe är extremt snygg! :)<3

2008-10-06 @ 18:55:44
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0