Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Flyg, flyg..

Flyg, flyg lilla nyckelpiga flyg
Imorgon blir det bättre väder
och då får du nya kläder

Hur längesedan var det inte jag såg en nyckelpiga?!
Om man inte räknar med precis just nu så var det antigen tidigt i sommras eller förra året. Och just nu sitter jag och kollar på en nykelpiga som äter chocklad Oo.


Fick en liten chock när jag först fick se en prick på tagentbordet efter att jag läst en liten text. Flytta över denna fina nyckelpigan till chokladen som jag tidigare under dagen ätit upp.

Två prickar har han/hon :)

Nä nu måste jag fortsätta plugga om det går :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0