Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Framme

Japp, då är man här i Malmö igen då :P kom hit för ca en timmesedan..
Just nu gör jag ingenting, surfar omkring på internet och lyssnar på musik. Medans mamma sitter vid en annan dator och kollar på tv, och vad Roland gör har jag ingen aning om. Sitter kanske vid den tredje datorn? ^^

I morgon ska jag klippa mig :) toppa bara men ändå :).. Så ska jag och mamma vara i stan och kolla på videokamera, ipod och en tröja.. antaglien lite mer grejer.. jo skor oxå.. sen får vi se vad som händer :)
På söndag ska vi till nån skola på information (STS språkresor) :D efter det åker vi till stationen och jag är på väg hem till fbg igen :)

Ha det så gödde :)


I'm more than a bird
I'm more than a plane
I'm more than some pritty face
                                   I'm not crazy
Five for Figthing / Smallville

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0