Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Godmorgon :)

Ja, då har en ny vecka börjat. Jag hade tänkt spendera min dag i skolan, men en ny vän och träna.
Jag trodde - fram till igår kväll när Nissan sa att hon skulle på nån "Drink & Drive"-föreläsning då kom jag på att jag (och klassen) oxå skulle på den. Såå.. jag har ingen estetisk verksamet idag eftersom dessa två krockar med varandera. Ajja, inte hela världen :P .. Men det betyder oxå att jag måste vänta på Cecilia i en timme i stället för kanske en halv(?) men sak samma, vill inte att hon ska vara i stan och tråka från 4-7, så bjöd hem henne då jag bor ganska nära.. man slipper ta bussen iaf -.-
Ingen aning om vad vi två ska gö men det ordnar sig då.. Vi ska iaf tillbaka till skolan vid sju och träna :P Skojskoj :)

Nått annat som händer idag ?
Hm, nä tror inte det. :)

Kan säga att det är väldigt kallt i köket, i hela huset faktiskt. Utom möjligen mitt rum(?) och badrummet. Urs urs, orkar inte frysa mer än vad jag gjort i helgen >.< 
Men det är en annan historia (a)

Tror jag sa avsluta nu och göra mig klar till skolan - matte första timmen -.- jippi?!
Ajja, ha en bra dag iaf :) Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0