Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Hemma

Japp, då var man hemkommen :)
Under tiden som jag satt och åkte tåg så kom jag att tänka på att jag glömt berätta hur det gick för tjejerna i matchen i lördags nä de mötte kullavik. Det blidde 14-34 till dem. Men det är bra spelat. Och av vad jag hört av en av tjejerna så gjorde de deras bästa, och kullavik ÄR bra.

Den snälla mamma och jag var på nån skola idag för att det var informationsmöte om STS språkresor och det gjorde att jag blev ännu mer sugen på att åka iväg på en sån coast to coast i USA. Men får se vad pappa säger, jag har frågat honom men han är så seg på att svara ("det kan vi prata om senare").. Det säger han alltid .. :(
Plus, hade knappt stigit ur bilen förren vi hade börjat bråka, vi bråkar allt mer och mer nu för tiden tycker jag :O För det mesta är det la lungt, men jag hatar när vi bråkar.
Men men, alla bråkar la med sina föräldrar någon gång i livet antar jag..

Aja, skola imorgon.. Får se vad som händer då. Kom på nu att det är nån till föreläsning som sker, fast denna gången om anabola steroider. Ingen aning om när och var men det får jag kolla upp. Skicka precis iväg ett mess till en i klassen.. hoppas hon har koll på det ^^^

Jo får la säga att jag färgade även håret igår :)

Nä nu är maten klar så ska dra. Ha det :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV; Tack snälla du! du med! aa...i know :S

Så klart jag kommer och hälsar på dig! :)

2008-10-20 @ 18:15:45
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Strandberg

tja, jag ska med på coast to coast i sommar.

hur gick det för dig? blev det något? ;)

vill du snacka så finns jag på [email protected]

2009-04-19 @ 01:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0