Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Hsm3

Om nån minut börjar det sista avsnittet av heroes för denna säsongen.

Kom nyss hem från Vbg efter att ha kollat på High School Musical 3 med Madde och Linn. Den var verkligen fin, kommer den ut på dvd så är den min! Fick tårar i ögonen på den ^^ Se den ni som inte sett den och som gillar hsm eller musikalfilmer.

Var bara det jag skulle säga, nu berjar heroes så ska dra ^^ Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0