Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Lov =)

Känner mig nöjd med det jag gjort i skolan idag :)
Okej.. Kinesiskan gick bra faktiskt :O, men just nu syftar jag på den andra lektionen jag hade idag. Rörlig bild. Jag blev nästan klar med min musikvideo jag håller på med där :)
Bara någon minut max kvar att fixa innan den är helt klar. Läraren "ville inte ha kvar oss" och sa att vi skulle sticka hem efter bara en timme, halva gruppen gjorde det en timme eller nått sånt senare kommer han igen och säger samma sak. Och så tillägger han när Jeppe säger att han vill vara kvar och att han går efter schemat "du som aldrig har gått efter schemat denna terminen ska väl inte komma och säga att du inte vill ha höstlov?" eller nått i den stilen. Lite kul lät det faktiskt :) Men vilket som så satt han kvar. Jag stack sedan typ tio minuter eller nått efter det så nu sitter jag i soffan och kollar på Smallville (reklam just nu).
Och som sagt, nu är det höstlov :D Bara två grejer kvar som jag ska göra idag.. Träna och umgås med Ajjeh och andra på Crux :)
Fast skojja där innan om att det var reklam. Den är nämligen slut nu så får återgå till programmet.
Ha det så bra i höstregnet (som finns här i fbg iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0