Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Morgon 10.57 - vintertid

Ja, då har man vaknat - för ett par timmarsedan - och är redo för att åka iväg på match som befinner sig i Göteborgstrakten, i just Kvarnby.
Samlas gör vi om en halvtimme!! Brukar inte vara nervös, faktiskt, men för en gångs skull så är jag det nu :O vet inte varför.

Kvarnby som ligger tvåa i våran serie kommer säkert slå oss som ligger näst sist. Tyvärr. Men vi tjejer från fbg ger oss inte så lätt! Vi kommer kämpa på :P

Jag vet inte vad det var med mig imorse kan jag säga. Jag ställde mig och laga spagetti - som frukost Oo. Sen när pappa kommer ner och ställer om klockorna så blir jag sur på mig själv för att jag kunde ju sovit en timme extra! Så istället för att ha gått upp halv tio som jag trodde gick jag upp halv nio :/
Ajja, skulle ju ändå upp någon gång så nu slipper jag stressa x)

Jag hoppas att ni där ute oxå har ställt som klockan?! Själv ska jag nog dra mig neråt och dra på mig träningsoverallen eller vad man säger x) .. Fast innan dess ska jag nog kolla mailen och lite sånt x) Ha det så bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0