Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Thaimat

tallrik
Som jag redan sagt så har jag tillbringat min kväll med tjejerna.
De snälla människorna; Nadja, Annso, Natsa och hennes mamma lagade mat. Mkt gott :)
Faktiskt första gången som jag åt vårrullar och kan säga att jag har missat nått där ^^

Som vanligt var det skoj med flickorna. Och tränaren sen när han kom med hans tjej.. som är lite populär bland vissa ^^
Hoppas det blir nått sånt här igen snart :) Iaf något liknande för jag tycker verkligen om stunderna med tjejerna.. både på och utanför planen.
Många fina stunder har man med dom. Och det blir bara mer och mer :)
Chelsea, Annso, Aliciaresten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0