Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

One day

Då har man två nya skor och tröjor :)
Visserligen blev det inte den skon som jag hade siktat mig in på, men en nästan likadan :) Sen blidde det basketskor som jag ska använda :) Slipper jag vara orolig att stuka fötterna :P
Annars blev det ju som sagt två tröjer, en grå med nån disney figur på - kommer inte ihåg vad han heter, och sen en med vargar på :) ("me like")
Skulle blitt en blå Ipod oxå, men den fanns inte inne :( utan kommer kanske någon gång nästa vecka. Så när dom ringer så ska mamma dit och köpa en till mig (och så får hon pengar av mig sen^^)
Sen är jag nyklippt oxå :) Visserligen toppade jag det bara, men nu har jag inga kluvna toppar längre :)

Efter att ha varit i stan i ca. 6½ timme, så ska man nu snart åka iväg till Coop och handla, så fort som V76 är slut iaf. Får se om jag hittar något där ^^.. Nä ska nog inte köpa mer grejer. Får spara :)

Jag och mamma satte oss vid en "Thai- fast food"-koisk eller vad det nu hette och tog varsin kebab med pitabröd :) gott och mättande.

Hm, vad ska man hitta på sen när man kommer hem igen? Senare ikväll blir det iaf film :) Stolthet och fördom - igen ^^
    Oj, vad trött jag blev helt plötsligt :O Ajja, får ta en glass eller nått i frysen innan jag åker till Coop - om man piggnar till av det? ^^ hehe  ajja, ska sluta nu. Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0