Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Ännu en dag..

Jaha, klockan är snart halv tre och jag har med andra ord nästan varit hemma i två och en halvtimme. Skulle igentligen sluta vid det här laget med pga. av provet fick vi sluta när vi ville efter det att vi gjort klart det. Känner mig inte helt nöjd med det kan jag säga. Ett par frågor som jag hoppade över varav en som jag inte visste hur jag skulle formulera mig^^.. typ.. ajja, provet är gjort och jag kan inget ändra eller göra mer på det.
Jag gillade proven på historia lektionerna förra året, fick använda boken :O men då skulle man ju formulera med egna ord och inte så som det stod i boken.

Hm. har lite saker kvar att göra på storyboarden, väntar på svar från Annso som jag har frågat om hon vill vara med och hon skulle tänka tills idag. Tyvärr träffar jag henne inte så får se till att hon smsar mig senare. Om hon säger nej får jag övertala Chelsea som redan sagt nej. Fast vid lunchen sa hon att om Annso säger nej så kan hon vara med :)
Annars vet jag inte vad jag ska göra.

Prov nästa vecka.. I mediekommunikation denna gången. Hoppas att det går något bättre ^^

För ett litet tag sedan så nämde jag att tre från basketlaget skulle vara med i tidningen. Här är artiklen på HN's hemsida http://www.hn.se/m_standard.php?id=1002580&avdelning_1=115&avdelning_2=235& :)

Smallville börjar snart efter det ska jag göra mig ordning tror jag och sticka ner till bowlinghallen och möta alla klasskompisar - nästan alla - och bege oss till en av oss. Sedan drar vi till skogstorp :)
Ha det super :)

P.S Match imorgon och jag vill vara med! (= D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0