Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Malmö nästa

Imorgon, 16.36, exakt(?), så stiger jag på tåget och drar ner till Malmö :)
Där nere har jag ingen aning om vad jag ska göra. Hoppas på att klippa mig :) och att skaffa en mp3 och videokamera (mamma och pappa får stå för den ^^).. Funderar på att skaffa en tröja oxå, kan ju köpa den här i fbg oxå. Men vill se vad mamma säger om den oxå (a). Sen vet jag inte vad som händer.. jo visst ja. vi skulle ju åka till Ikea :D

Och för att man åker iväg imorgon så innebär det att jag måste packa idag.. Men innan det ska jag till skogstorp med babbsan. Efter det ska jag hem och hämta videokamera (skolans som man har fått låna (: ) och se till så att jag och pappa kommer iväg till stan. För där ska jag först hänga med pappa till en av alla bilskolor och prata med dem. Direkt efter det så ska jag träffa Annso och Nissan för att filma. Sen kan jag packa..

Idag har det inte hänt så mkt i skolan heller. Det gamla vanliga typ.. Har sovmorgon imorgon :D börjar 11.35 och har bara en lektion så jag slutar vid 15.30 .. kanske lite tidigare :) Nice.. Ska höra med Annso ifall hon kan hänga med och filma imorgon då.. hon slutar ju när jag börjar så.. men det är bara om vi inte blir klara med allt idag.
Nu när jag tänker efter har jag ändå rätt mkt kvar att göra och det ska nog vara klar om en vecka. Tror jag :S. Får kolla upp det imorgon ^^

Om exakt två veckor är jag i gbg :D längtar dit :)
Har inget mer att tillägga vad jag vet. Ha det bra, kramar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0