Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Match | Falkenberg-Libertad

Kan inte fatta att jag är uppe innan klockan åtta en lördagsmorgon. Hoppas bara jag kan sova ut imorgon :)

Varit och kollat på två basket matcher idag :) Killarnas och tjejernas :)
Skulle tydligen vara med när tjejerna spela, men både Nassa och Anne sa i går att jag inte skulle vara med så jag utgick från det. I eftermiddags så sa Lavelle "ska du inte vara med". Jag blev dubbelschockad och besviken att jag fått fel information. Men det är sånt som händer. Får se hur jag gör nästa vecka, då det är bortamatch på söndag mot Kortedala. Men jag kan inte göra två saker samtidigt, ska sjunga då oxå. Ska kolla med Nissan och se vad hon ska göra. Vill vara med. Ajja, får vara med på träningarna i veckan iaf.
Ni kanske vill veta ställningen? Killarnas match - som var deras alldra första - blev ställningen 12-96 till Tynnered basket. Våran match, blev ställningen 20-67 till CDC Libertad, om jag inte minns helt fel om ställningarna..

Förövrigt har jag inte gjort något annat vettigt idag. Ska läsa lite och se om jag kan göra klart min storyboard då vi ska spela in det imorgon. Efter det ska jag sova :) känner att jag behöver det just nu

- kort inlägg idag men sånt händer - ha det bra så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0