Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Internationella barndagen

Okej, då har jag en fråga.. Hur skoj är det att klippa upp en bil? Fick i uppgift på en av lektionerna idag att tanka in en "film" som brandkåren skickat till oss på media för att vi ska klippa ihop det till nått. Vet inte vad. Men iaf, jag hade inget att göra så jag fick i uppgift och hålla koll på denna halvtimmes film - skit roligt kan jag säga, NOT.
Där fanns ingen action i det hela x)..
För övrig så kollade vi på en annan film idag (på engelskan och svenskan) vilket var "Oh, brother where art thou?". Sett den innan, men den e fin :)
Annars så har det inte hänt så mkt. Matteläraren, Jonas, glömde ta med sig en stensil till mig - igen - har fått sitta med den gamla matteboken. Hoppas han kommer ihåg den till imorgon. Jag har även - tsm med en klasskompis och tre andra - dansat street dance, mkt skoj :)

Idag, om ca. två timmar, ska jag på möte (personalmöte). Samma tid är träningen så jag hoppas att mötet inte drar ut på tiden, för jag vill verkligen gå på den. Kommer en människa dit idag som jag inte träffat på väldigt länge, och jag saknar henne. Du får komma på fredag Mona :). På tal om fredag :O Chelsea sa till mig i lördags på killarnas match att dom har pratat lite löst om att vi killar och tjejer (eller var det bara tjejerna?) kanske ska bowla på fredag :D Hoppas det blir :) Då blir jag glad, har inte bowlat sen sist xO, det villsäga, eh, typ halvårsedan? Nä jag vet inte. Förra terminen var det iaf med klassen :)

Imorgon har man värsta låånga håltimman. Eller aa, halva klassen har det. På tal om det så måste jag göra klart textkommunikationen till imorgon ^^ Har ingen sådan lektion imorgon men läraren vill ha in alla så han hinner kopiera dem till på onsdag. Om det inte regnar imorgon så åker jag hem - 11.20-14.35 ..

Kollar.. eller mer lyssnar på tv. Och de säger att det är Internationella Barndagen idag :) Hade ingen aning om det. Googlade lite och fann på wikipedia att första måndagen i oktober så infaller denna dag, så att säg. Det ska jag komma ihåg :P Men när ställer man om (tillbaka) tiden? Det är la snart :S?

Ha det super :) Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor.

SV; Nej inte Fbg, ursäkta men jag gillar inte Fbg, vill helst här ifrån och mina kompisar åker runt i Sverige sen..så jag ser ingen anledning till att vara kvar där jag inte hör hemma:)

2008-10-08 @ 20:07:14
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0