Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Söndag..

Okej. testar igen.. hade skrivit lite om helgen innan, men det gick galet och sidan sa att sidan inte kunde visas sen efter att jag tryckt på knappen "publicera".. Men sånt händer antar jag ...


Iaf så har det inte hänt så jätte mkt i helgen.

I fredags var jag i skolan, och så filmade jag lite.. När jag skulle tanka in filmen så ville det inte sig. Jag hade typ en halv inut kvar på allt jag filmat in.. men så stannar allt upp och datorn säger att det inte funkar.. eller nått. Fattade inte den rutan som poppa upp när allt stannade. Men det funkade inte iaf. Efter det var jag i stan för att jag trodde att vi skulle filma. MEN det regnade så jag och Annso sa att vi skulle skita i att filma. Ska ta det på Tisdag istället då jag ändå slutar tidigt :D:D

Så efter jag vart hos optikern (för körkortstillstånd :O) och sen gick jag till torggrillen och åt för att sedan gå till bibblan för att joina Nissan och Chelsea och vår nya medlem Cecilia :D

På bibblan fann jag tvillingarna Anna och Emma och även Johanna, blev lika glad att se dem alla tre :D:D och de lyllosarna hade haft studiedag :O

Efter det så gick vi (Chelsea, Cecilia, Gözte(som kom när jag kom) och Nissan) till träningen :)

    Jag ville kolla på Smallville senare samma kväll. Fick se halva sen somnade jag :(

Över till lördag då då .. Jobbade från 10.15 till 18.15, nästan samma tid som Marika, bara det att hon började 10.00.. så jag åkte med henne så jag slapp cykla :P På vägen hem stannade vi upp vid Tommys och beställde kebabtallrikar. Vilket var lite konstigt sen när dom var klara. De ropar ut alla pizzor som var klara - men inte vår beställning - pizza som tallrik lixom :S... Ni fattar, hoppas jag. Vilket fall fick vi själv fråga efter maten efter att vi stått och kollat på vår beställning i fem minuter (de stod i en påse uppe på ugnen). en som jobbar där bara "har ni vart här hela tiden?" man lixom Hallå? du har inte sagt att de var klara, då kan vi inte heller säga att vi vill ha dom .. eller? Vilket fall fick vi dom och kom hem och fick äta :)

Snabbt över till söndag då.. eller det blir ju idag ^^ ... Det började med att jag vaknade och upptäkte att pappa dagen innan köpt fel mjölk :O Så fick snällt gå och fråga om han kunde köra och handla. Därpå jag hängde med och skaffade fram rätt mjölk. Men vi köpte annat oxå, annars skulle pappa bara sagt att jag skulle cykla. Jag fick även köpt mig två filmer - Finding Neverland och Stolthet och fördom - Så idag har jag kollat på finding neverland, som är mkt bättre på trailern kan jag och Nissan intyga (fast Nissan sa det först till mig)


Men filmen var fin ändå :).. Ska snart se den andra filmen.. får se när bara :)
Sen har jag oxå fått laga mat till pappa och mig för att pappa vägrade göra det :O (som alltid) Men efter det fick jag skynda mig att göra mig iordning och cykla till krykan - ty vi körsångare skulle sjunga då. (suck :O - gillar att sjunga, men jag orkar inte lyssna på när prästen pratar och sen så fattade jag inte programmet vi hade fått heller :S men det är en annan historia.)... När vi stod där och vänta på att få gå in (efter att prästen pratat lite) så stod jag och Emma och pratade lite.. Helt utan förvarning så "snubblar" hon bakåt mot dörren :O tur e så var dörren bara fem cm bakom eller nått så ingen blev skadad. Men hur ofta brukar man stå stadigt på golvet och helt plötsligt bara "snubbla".. Kan säga att hon och jag fick ett (tyst) skrattanfall då :O..
Annars har det inte hänt så mkt idag faktiskt.. Inte vad jag kan komma på iaf.

Det har varit match i kortedala för falkenbergs basket (tjejerna) iaf. Jag har två resultat.. Ena är 16-48 och den andra 30-51 i båda fallen förlora vi. Och jag har fått två av tjejerna som var med på matchen att säga 30-51 så jag antar att det var det och att hemsidan har fel.
Nästa match är på lördag, hemma mot Kullavik, och eftersom jag inte är hemma den dan så säger jag lycka till tjejer :)

Har nog inte mer att säga så ska la säga tack och adjö för denna gången ? Hade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0