Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

match soon :)

Sitter och kollar på tyst vittne just nu. Det var ett tagsedan man såg den faktiskt. Har inte sett till "Nicki" ännu.. Eller vad nu hon hette^^ Ajja, saker och ting förändras ju.

Tycker det var lite onödigt att gå till träningen idag igentligen. Ett) Båda coatcherna kom typ tio min försent. Två) Vi satt och snackade i nån kvart. Tre) Fick bara en halvtimmes träning pga detta.
Inte helt kul. Blev inte ens svettig ^-) .. Ajja, ingen träning på hela nästa vecka. Ska iaf träffa dem på onsdag och äta hemlagad thai-mat :) mysigt värre :D
Fick oxå reda på att jag är en av de 10 som ska vara med och spela match på söndag i Kvarnby.. Längesedan jag spelade så ska bli skoj :D

För övrigt träffade jag Ajjeh idag :D.. Det var verkligen längesedan som jag såg/träffa henne så det var skoj :) träffa hennes pöjk och crux-vänner oxå :). För det var där jag har tillbringat min kväll. På crux. Även om det var trevligt så tror jag inte att jag ska fortsätta x) det var ju mer ajje som ville att jag skulle komma och sen hade vi ju som sagt var inte setts på länge.. men det skadar aldrig att vara med en gång :P
Och sen kan jag tillägga att jag hatar min bror förtillfället! Han ringer strax efter nio.. eftersom jag inte kan svara smsar jag honom och frågar om det är viktigt och om jag kan ringa tillbaka. Han ringer mig men kan inte svara då för att jag satt och pratade om nått.. eller mer lyssnade.. Så fråga ännu en gång om det var viktigt och om jag kunde ringa honom. Han säger att det är viktigt och jag blir ju orolig. Han ringer aldrig efter nio eller så... och eftersom han sa att något hade hänt så kunde jag inte unvika att bli orolig. Ringde honom iaf när jag kom ut och det viktiga han hade att säga var "Jag har klippt mig". Va tusan Olof?! Du anar inte hur irriterad jag blev på dig! Som tur e så e du min bror så jag älskar dig ändå, men just nu så hatar jag dig verkligen bara för att det.. Kanske överdriver men just nu har jag lust till det om nu någon tycker att jag gör det.

Imorgon händer inte mkt. Ska nog ta och ringa mamma någon gång innan fyra och önska henne en trevlig resa över atlanten till USA (Houston, Texas) på söndag.. Är väldigt mkt avundsjuk på henne kan jag säga! Så himla svartsjuk!! Vill med till USA! Iaf ska prata med henne och se till så att hon och pappa pratar oxå. Sen innan klockan slår fyra ska jag till jobbet.. Stänger imorgon -.-
Ajja. Inte en helt rolig dag imorgon.. men jag ska inte klaga, tjänar ju pengar ^^

Ajja, ska kolla klart på Tyst vittne kanske.. om jag orkar.. och sen ska jag lägga mig. Ha det gött och natti natti ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0