Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Veckan som kommer ..

Just nu har jag ingenting att göra. Städade mitt rum lite granna igår, men jag tror jag behöver städa igen xD Jag är hopplös på att hålla iordning kan jag säga.. så får göra det senare.

Vet inte riktigt hur jag ska göra imorgon. Har två lektioner, ena på morgonen (9.30-10.50) och den andra börjar inte förrän 13.10 (och slutar 14.30).. Frågan är bara vad man ska göra under den långa rasten/håltimman. Tydligen, enligt matsedeln (som stämmer ibland) så får vi kålpudding, pot. (som antagligen inte är klar) och sås. Kanske ska ta och bestämma mig för att imorgon är min cykeldag? (Äta hemma)
Efter att man cyklat till skolan två ggr och hem två ggr så ska man iväg igen - denna gången till en annan skola och träna :D Men orka? Ja, det måste jag nog göra :P

Idag har det vart en lugn dag tycker jag, inte mått det bästa men jag har överlevt ^^
  Längtar till på tors. för då ska lilla jag och Madde (kanske någon mer?) till Varberg och kolla på Hsm3 - japp här är ännu en High school musical-fan - och få reda på hur det slutar för dessa ungdomar ^^

Annars händer inte mkt innan lovet börjar, förutom det att jag sticker iväg från träningen lite tidigare på fredag för att vara med på Crux - ärligt talat vet jag inte vad det är men Ajje vill så väldigt gärna att jag kommer, så hon ska möta upp mig någonstans och så ska vi och några (många?) andra ungdomar spendera kvällen där :)
Sen jobbar man ju i helgen - stägning. Jippi?!

Nä ser att det regnar ute så jag ska nog göra det gamla vanliga och sätta mig på fönsterbänken och titta ut och lyssna på musik och kanske läsa lite :P mys faktiskt :)

Hade så bra i höstvädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0