Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Göteborg snart..

Japp göteborg om några timmar då (ca. fem timmar). Kan inte tiden gå lite fortare?
Sitter och väntar på Nissan som slutar 10.50. Ska äta med henne idag :D ska bli skoj :) Hon är en fin människa.

I onsdags blev det inte alls som jag planerat efter skolan. Jag Aje och Nissan skulle ju fika på Stålboms, men nä. Aje skulle till Gekås, jag slutade tidigare. Och nissan skulle hem och hämta pengar och mina presenter. Så eftersom Aje inte skulle va med så kom Nissan på det att hon kunde baka en tårta och så skulle jag kunna komma hem till henne och fira lite. Mycket skratt och prat blev det :) Och fina presenter och en go kladdkaka med glass till. Plus ett litet konstverk som skulle föreställa mig när jag spelar basket - i vit choklad xD haha den brann nästan upp för ljusen x) Men hon är rolig hon :P

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Ska igentligen ha engelska nu, men schemat är ändrat så man har värsta långa rasten nu :/ .. Kan ju göra kina-läxan men den vill jag göra hemma nu i helgen - men jag är ju inte hemma i helgen så får bli innan träningen på måndag. Ack ja, mkt som händer .. Hmhm, vill träna :O Ska igentligen göra det idag, men lite svårt att träna om man går runt på femman Oo. Får träna extra mkt på måndag :) .. om jag orkar (a)

Jaha.. Nä har inte så mkt mer att skriva.. Får ta och tråka vidare i en timme ^^ Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor.

yes det har vi;) fasiken så gött;) =)

2008-09-17 @ 12:32:42
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0