Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Help?

Okej. Sitter här och har lektion - vrf skriver jag då blogg igentligen ?

Jo tänkte kolla om det finns någon därute som kan hjälpa mig med att komma på vad man ska filma på en musikvideo...
texten är
"Are the details in the fabric
are the things that make you panic
are your thoughts reslults of static kling"

sen har vi ..

"Is it Mother Nature's sewing machine"

Och

"Are the thinigs that make you blow
hell no reason go on and scream
If you're chocked itäs just the faoult
of faulty manufacturing"

Det är väl ungefär det som jag inte kan hitta på något att få bild på så att säg.
Tack på förhand ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0