Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Host, host och åter host.

Ja, här sitter man på en stol och bara hostar hela tiden (nästan). Inte speciellt kul när alla andra har lektioner och inte är inne på MSN ^^ men jag har en liten go sms-kamrat som jag snackar med (om man kan säga sms-kamrat ??) Trevligt iaf. :)
Annars har jag precis lyssnat klart på min nya cd-skiva som kom med posten idag :) A little bit longer med Jonas Brothers. Mkt bra CD, fast jag gillar nog deras andra skiva bättre.. Men ändå :P

Annars när jag vart sjuk så har jag städat och gett bort kanske lite mer än halva min gaderob till röda korset Oo och så har jag pluggat lite granna.. Inte så kul.. men jag har iaf haft nått att göra :)

Sitter nu och väntar på att klockan ska slå 15.10 (eller var det 15.05 ?) för då ska jag till TVn och kolla på smallville, vilket jag inte hinner göra så ofta nu för tiden :(. Men har sett de flesta avsnitten faktiskt, men det gör inte så mkt att se om dom (a).

Well, i veckan händer inte så super mkt. Ska till näset med Ajje och kolla när hon rider (jag vill med rida !!! det var så sjuk längesedan :( ) sen på fredag har jag och Ajje bokat biljetter till premiären av Wall.E och på lördag åker vi hem till mig (jag sover över hos henne efter bion) och beställer biljetter till gbg och givet vis hem oxå :) Mysigt värre (a).
Jag har nått att se fram emot iaf :)

Vad mer ska jag göra idag tro... eller i veckan? hmhm... ingen aning. Jo jag ska ta in tvätten senare idag xO men inget annat vad jag vet.. Skolfoto på torsdag. Nice, efter gympan och allt :O.. Annars får jag se om jag kommer gå till träningen imorgon, eftersom jag inte ska gå idag och inte kan på fredag så får jag försöka gå imogon - om ja överhuvud taget får vara med för tränarna.. Man brukar inte få det när man är eller precis varit sjuk :( Inte skoj.. men kan ju alltid hoppas :)

Nä jag ska ner och äta lite frukost - fast klockan är ju 14.50 så det får la bli lunch eller nått.. sov alltför länge idag - vakna 12.15 eller liknande. Nä får se till att få nått i min toma mage. Ha de fint :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0