Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

I think I need a hug..

Ja, aldrig trodde jag att jag skulle gråta på min födelsedag mer.
Japp idag är man 17 och antar att jag ska va glad, vilket jag vart halva dagen iaf.
Men efter att jag, Lubna, Chelsea och två andra (som jag inte känner) fikat på folkmanska så kommer man upp till media och känner verkligen att något har hänt och man hittar en liten grupp av klassen som gråter. Sikken stämning asså, jag visste inte vad som hänt, alla bara grät eller var nedstämda utan att själv veta varför.
Men sen fick man veta. En i klassen, Jeffan, ska opereras - igen. Han åker upp till göteborg igen i veckan, och när han tala till klassen, nä då kom tårarna asså.. för alla tjejer, men killarna håller masken, även om man ser att även dom är nerstämda.

Jeffan är nog den starkaste människa jag känner, han är glad jämt, det var första gången idag om jag såg honom vara ledsen och gråta, trodde aldrig det skulle hända. Han håller ihop klassen, han har sin charm. Så vi får göra det vi snacka om innan, vi skickar honom ett stort kort på oss så han slipper se den vita väggen han inte vill se. Och så hoppas jag att han inte ska bli opererad imorgon.. den 11 sep.
Nä nu börjar jag snart gråta igen ..

Ja, eftersom jag fyller år idag så jag, Nissan och kanske Ajje ska fika på stålboms senare. Ska igentligen ha lektion, men lärarna tyckte att vi kunde ställa in det. Så en av dom, Per, gick och ställde in våra i-val för idag. Så sitter och väntar på Nissan.. Ska snart iväg.. Senare ikväll ska jag nog ut och springa lite tror jag, om jag orkar och känner för det.. Annars blir det film. Internet funkar fortfarande inte hemma så datan är bara att glöma !

I helgen ska man ju upp till Göteborg med Ajjeh oxå :) Ska bli skoj, komma bort från allt som Falkenberg innebär. Fast jag vill bara bort just nu. På sekunden. Bara fara iväg någonstans. Precis som i morse. ^^ Först ringer mamma och väcker mig - på min sovmorgon och jag hade en underbar dröm! - sen fick jag några tusen sms så jag kunde inte somna :/ Men låg iaf och halv sov, skönt det med :). Nä ska gå nu.. se om jag hittar Nissan och kan få min kram som jag tror jag behöver just nu.. *tår*

Ha det bra alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0