Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Kort inlägg..

Blir inte så mkt idag. Ska bara berätta en grej som hände i morse när jag var på väg till skolan.

Jag var trött och tänkte inte så mkt. Men jag vet vad jag såg!
Kommer till shell och ska över vägen, innan det kör en röd dubbeldäckare - sånna som finns i england - in i rondellen och fortsätter bort mot willys hållet. Aldrig sett en sådan förut - bara på tv. Men jag trodde att jag vaknat upp någonstans typ i england, bara det att det såg ut som fbg ..
Jao, har fortfarande den bilden i huvet :O

Ajja, klart slut för mig :O
Mkt kort inlägg idag ^^

Kommentarer
Postat av: Michael James

Det kanske var tyskar som gjort myteri i England och var på väg till Lidl ^^

2008-09-24 @ 13:35:56
URL: http://metrobloggen.se/nextshakespeare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0