Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Match | Bosna-Falkenberg

Jag, Natsa, Nadja, Olivia, Göste En bild på halva laget som var med på matchen i göteborg där vi mötte bosna idag. (mer bilder kanske dyker upp på min bdb)

Matchen slutade 77-34 till dem, tyvärr. Men vi kämpade och hade skoj, det är la det viktigaste. Men innan matchen så körde vi vilse i gbg medans vi letade efter gympasalen vi skulle vara i. Liten sightseen där kan man säga. Men vi förlorade tid på att värma upp, vilket vi kunde göra i tio minuter ungefär!
Att det alltid ska hända nått när man ska ha match, spec. borta mach ^^

Efter matchen åkte vi in till Möndal och åt på McDonnalds där. Jag och Anne som inte gillar hamburgarna där (och Anne som inte gillar deras vegetariska) beställde Pommes och glass. Eller jah, det var fler som beställde glass oxå, men alla andra beställde hamburgare oxå. Men det var kul iaf.

"On the road" var mkt roligt. Både dit och hem. Fast mot slutet av hemresan hade man lyssnat på låtarna ett x-antal gånger så man blev rätt trött på dom. Men skoj hade vi iaf. Dansade/diggade till musiken, pratade m.m. Mkt trevligt. Mer trevligare än när vi hade typ tre bilar att åka med.

Kan oxå nämna att jag gjorde mina två första mål i en match. *stolt* :O Så 4 poäng är av mig. Men Annso, Anne, Alicia, Nadja och Pamela vad några av de andra som oxå satte :)

Nästa match är nästa vecka. Hemma match mot cdc Libertad.

Kommentarer
Postat av: Eleonor.

SV: Skojar du?;)

2008-09-29 @ 11:36:41
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0