Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Pelleplutt :)

Ja, om två timmar har jag börjat jobba. Det var ett tagsedan sist. En månadsedan kanske? Någonting i den stilen var det nog för det var verkligen längesedan.. Kommer inte komma ihåg mkt ^^ Får ta med mig min fusklapp :P

Om 21 timmar åker jag, Chelsea, Annso, Alicia, Nadja, Natsa, Lubbie, Olivia, Anne, Pamela och Gözte (vet ej hur hon stavar sitt namn) till göteborg, jag tror inte jag glömt någon iaf ^^ Jo, tränaren Lavelle ska ju med :P Ingen aning om Johan ska det oxå, får se imorgon.
Det blir vår första match för säsongen, spännande, då vi ska möta helt andra lag än förra säsongen.
Och om jag känner mig rätt kommer jag vara rätt så trött i morgon när vi ska åka för att jag är med och stänger affären ikväll. Så jag kommer inte hem förrän vid halv elva eller elva - beror lite på hur snabbt jag cyklar och så, och så måste jag upp vid minst halv tio för at hinna äta och klä mig och komma ner till samlingsplatsen. Men det blir säkert bra ändå :)

Efteråt planerar halva teamet att äta på McDonnalds så jag får göra ännu ett besök där iår, men e inte sugen på hamburgare eller nått sånt så jag ska nog bara ta glass - och kanske pommes ? :). Vilket fall som helst så kommer det säkert bli roligt :)
Ingen aning om när vi kommer hem sen. Inte allför sent hoppas jag för jag har läxor jag måste hinna med. Satt lite med musikvideon och planerade den, men kom på att jag skulle äta och nu har jag ingen ork att fortsätta med den..

Hop nu kommer Pelle plutt och joinar mig här i soffan, han e go han :) Han är en förståndig gammal katt. Han hoppade upp och satte sig bakom mig för att komma framför mig - så att säg. Lyfter över honom så att nu kom mellan mig och datorn. Han läger sig och trycker sig mot mog för att jag ska kunna fortsätta skriva på min blogg - ändå ligger han inte på mig. Älskar honom väldigt mycket <3 Även om hans klor tar död på mig ^^

Nä har inget mer att säg, kom på nu att Nissan sa till mig häromdan att när man läser min blogg så är det nästan som att prata med mig Oo. Hm tack för det Nissan, antar jag ^^

Ska ta och gosa med pelle nu - som spinner (som en spinnrock). Nä jag har ingen humor så strunta i det skämtet där. Ha det bra iaf :) Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0