Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

.. senare idag

Japp.
Tidigare idag skrev jag ju om nån dubbeldäckare i stan..
Ska inte skriva så mkt nu heller..
Men måste bara berätta (vet inte varför, men måste bara :O) att nätverket har satt igång igen :D

Först funkade inte internet bara, men pappa fixade det när han kom hem :P
Så nu hoppar man nästan till när telefonen ringer :O Tänker inte längre på att vi har en :O
Den har inte låtit på hela denna månaden! Ändå har säkert väldigt många ringt.
Aja, glad för det :)

Imorgon är man hemma nästan hela dagen. Ingen skola iaf :)
Skulle haft idrott och sen sluta sen, men några i klassen frågade läraren om vi skulle komma även om vi bara hade den lektionen och han bara nä då skiter vi i det. Stackars dom som har grafisk bild. Dom får gå till skolan iaf.

Vet inte vad jag ska göra imorgon bara, nått förslag någon?
Ska iaf till skogstorp en stund och tralla eller vad man ska säg - kören börjar imon lixom :O
Hoppas bara att Nissan är tillräckligt frisk för att komma, har inte sett henne på länge - tror jag :S
Sen har jag inte heller sett Emma på länge ! Henne måste jag bara träffa. Sen är det väl småungarna oxå :O Fattar inte hur jag står ut med de där underbara, jobbiga och söta ungarna. Men jag får väl göra det då jag inte kan gå på tisdagar. Ajja, inte hela världen att bli påhoppad :D

Slipper iaf att åka ner till stan imorgon för att låna dator på bibblan :)

Nä vet inte vad jag ska skriva mer så .. bye ^^ igen .. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0