Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Allt och ingenting..

Hm, hjärnan tänker för fullt just nu - men samtidigt tänker den inte överhuvud taget .. Kan inte förklara hur det går till, har iaf lektion nu.. Borde kanske inte skriva blogg samtidigt som jag skriver en artikel - men jag måste koppla bort hjärnan ibland så att jag inte börjar skriva om helt andra saker, det skulle bli helt knasigt om jag gjorde det ^^.
Har textkommunikation btw. helt okej ämne, lite svårt att skriva som en journalist bara ^^

Hade ljudmedia innan, och då planerade jag min musikvideo - funderar på att byta låt.. har "Details in the fabric" just nu, men är inte så säker på om jag ska använda den längre.. får lyssna igenom några låtar när jag kommer hem och ta någon lätt - är ensam om detta så det får inte bli allt för svårt.
Nu när denna lektionen slutar ska jag ha fotografisk bild - och då ska vi framkalla våra fotton :) spännande att se hur dom ser ut :). Sedan kinesiska då, får se vad vi ska göra. Fick iaf gjort min läxa i helgen iaf - som tur e för kom på nu att vi hade läxa till idag ^^.

Måste till stan idag och köpa stöd till knät (eller vad det nu heter). Hatar Nissans skåp som slog mig.. eller jag kanske var lite klumpig så det är nog mitt fel oxå. men men, jag överlever :)
Imorgon ska vi origentera - på slätten - ska köra motionsrundan med Sofie - och sen slutar vi :D eller iaf jag och de andra som har rörlig bild. För hur onödigt är det att komma tillbaka till skolan och ha 20 min lektion för att sedan sluta? Helt onödigt ^^ Så det blir en slapp dag (08.30 + en till två timmar) - bara det inte regnar för då blir jag inte glad.
    Men bara vi inte behöver köra med pass, för jag kan inte hantera sånt :O, om man måste så tar jag med den men kommer nog inte använda den (A) klarar mig bra utan. Har origenterat där två ggr förut, inte för att det är någon fördel men ändå..


Ser nu på mitt schema att ljudmedier idag (och resten av alla onsdagar) börjar 09.30 och inte 09.25 eller 09.20 som jag först trott - och som det först stått på schemat - men jag kommer inte försent iaf ^^, för den delen har jag inte behövt springa från cykeln upp till media en enda gång den här terminen, okej, det har bara gått tre, fyra veckor men ändå - känner mig stolt över det :P haha.


Oj, ser nu att denna lektionen är hur lång som helst! (11.40 - 13.05) Jag orkar inte göra mer på arbetet, som jag skriver på i mellan åt.. Och jag tror jag ska göra om hela artikeln igen, men jag har iaf börjat och vet - typ - hur jag ska skriva, just nu skriver jag inte så som jag ska skriva om man säger så ^^ Vår lärare är skön, han hittar på egna namn till artikeln och dom e rätt roliga - Tarzan Kerstinsson, Mats-Elvis Gosskropp och Tryggve Königsson - vad är det för namn igentligen Oo (=  ...

Helgen, visst ja.. var ju i GBG ^^ Kanke kan berätta lite vad jag och Ajjeh gjorde ^^.
Vi gick direkt till Nordstan när vi kommit fram och gick runt i några affärer - hittade ett par gympabyxor, men köpte dom aldrig för jag hann inte så långt x) - annars hittade vi inte mer, jo Ajjeh köpte en bok till sin lillebror :) Vi åt mat på McDonalds oxå, det var väldigt längesedan jag gjorde det kan jag säga. (efter det köpte ajje boken) Vi skulle tillbaka till samma McDonalds för att möta en av Ajjehs kompisar, men vi hittade inte dit xO stod där i centrum av alltihop och visste inte vart vi skulle. Efter 5-10 minuter vet vi vart vi ska och hittar hennes kompis - eller han hittade oss ^^. Btw han är/var väldigt lik bror min så jag gick och tänkte på Olof där ett tag, lite störande ^^ Men vi kom iaf till Backaplan med hjälp av Kaj (ajjes kompis). Där fann vi Ajjehs familj och så gick vi in och handlade. Sedan fick jag och Ajjeh och sassi (Ajjehs mammas hund) stå och vänta på att bli hämtade för att alla fick inte plats i bilen ^^.
Lördagen då.. hände inte mkt. Jag och ajjeh lagade tacco och bakade muffins - som kattungarna blev helt galna i Oo. Vi kollade även på film - Håkan Bråkan och joseph - inte så bra men det var tidsfördriv iaf :)
Söndag hände inte heller så mkt. Spelade spel med hennes bröder sen kolla vi på två underbara filmer som jag bara måste ha eller se igen iaf ^^ Efter det åkte vi buss/spårvagn till stationen och fick vänta där i någon timme innan tåget anledde - under tiden gick vi och kollade på böcker och åt pommes frites på burger king ^^.

Det var väl det som hände, glömde säkert något ^^ .. Men det var en skojig helg.. Borta bra men hemma bäst..
har nog tömt mig själv på vad jag ska säga, kommer inte på mer iaf så jag har nog skrivit klart för idag. Om ni fortfarande läser så säger jag tack och adjö för denna gången. ha det super :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0