Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Olycka på olycka

Ja, då sitter man här igen - lyssnar på musik från den nya CD.
Haha, jag kunde inte låta bli och köpa den, den stod där så fin och jag har den ju inte.
Snackar om Smurfarna - Smurfparty. Det är verkligen kul :O Många låtar som jag inte gillar är med här, men dom är något bättre nu kan jag säga (a). Är ett litet fan till smurfarna kan jag säg ^^  Smurf-rock - de är cool, ja! (Hard rock hallelujah).

Okej, okej. Jag erkänner - är ett smurf-fan :) Men jag kan inte hjälpa det, dom är ju så gulliga. Bilden btw. gjorde jag själv sommaren -06 tror jag, men det kan ha vart sommaren -07 oxå, vilket fall som helst jag har gjort den själv ^^. Bilden har man ju då gjort själv förra året.. Tänkte att passade bra att lägga upp en bild på smurfar när jag ändå lyssnar på en av deras album ^^

Men annars gör jag inte så mkt just nu. Pratar med Nissan på msn och Ola och Aje på sms:P

Inte världens gladaste skoldag men den har haft sina stunder, spec. på matrasten :)
Det hela började med att jag försov mig, men skickliga jag kom inte så värst försent ändå, max 3 - 4 min. Första lektionen var fotografisk bild. Där skulle vi ta kort med en rund liten brurk. Gruppen jag var med (Mattias å Jesper K)  vi lyckades inte så super bra kan jag säga. Den första bilden vi tog blev svart när vi framkallade den. De andra två blev vita.. Men den fjärde kom det en liten bild på iaf :) Mörk bild och så blir den ljusare upptill och man ser lite bilar på :O - så man lyckas ju :).. Sen hade vi iaf matte, och jag fick inte gjort så mkt för jag satt och hosta mest hela tiden :/ men fick gjort några tal iaf :).. Innan den lektionen var klar så fick vi veta att vi inte skulle ha några lektioner på eftermiddagen och vi fick inte direkt veta vrf Oo. Vi fick bara två uppgifter vi skulle göra. Men jag stanna kvar i skolan nästan i två timmar efter det att vi slutat. Var ju med Nissan, Aje och Annso på lunchen. :) Mkt trevligt, sen när Aje och Annso började gick jag och Nissan till hennes skåp för att hämta hennes grejer. och då hände det ju, jag bevisar att jag är osmart! Nissan ber mig stiga in i hennes skåp för att bevisa att man kan stå där inne, och när jag hoppar ut därifrån så slår jag givetvis i knät i skåpet. Typiskt mig asså.

Senare gick vi och satte oss för att vänta på Nissans lärare skulle komma, och när han kom upptäckte jag min underbara kusin sitta på andra sidan bokhyllan. Eller aa det var Nissan som upptäckte henne först för jag stod med ryggen emot. Men där fick man sig en liten pratstund med henne oxå. Trevligt :)
Ja när Nissan nu hade lektion (lika så min kusin) så skulle jag bege mig av hemmåt, går till min cykel och upptäcker att jag har fått punka på bakdäcket !! Tack så mkt :/ Fick gå hem med den .. Men den underbara pappa fixade den på ett par minuter när han kom hem, får se bara om jag kan cykla med mig knä imorgon :/ Kunde inte de när jag testade innan. Ajja, en dag i dag och en dag imorgon.

Jo och appropå det att jag slåg i knät, berättade det för Aje nyss och hon började snacka om att jag ä blond.. men jag är inte blond, bara på halva tiden. För jag gör inte alltid knäppa grejer (inget illa menat till er som e blonda!! Man har ju skog även om man är blond :P)
Aje: Du får lära mig att bli blond
Jag: Nej!
Aje: Varför:O
Jag: För jag vet inte hur man blir det. Det faller mig bara naturligt :O
Aje: Det vet jag:O. Men du e ju som du e med:O

Ja, Ajje lilla hon är galen hon :P Nä ska kolla mitt schema inför morgondagen, vet att jag har sovmorgon och när jag börjar.. men vet dock inte vilka lektioner jag har. Men jag vet iaf vad jag ska göra efter skolan. men det är lite oklart för mig fortfarande om exakt vad som händer :S.. Ska iaf träffa Ajje och Ola då :) Och vad jag uppfattar det som så ska vi hem till mig så jag kan byta om så jag är redo för att åka till stallet, och äta lite. Men sen fattar jag inte.. Aje sa nått om att jag skulle till hennes farmor oxå.. så jag är lite förvirrad på den punkten, men det ordnar la sig.. (jag vill jag vill jag vill rida :O) Men söta Aje kanske fixar så jag får det när vi är i Gbg. Älskar den tjejen asså. På tal om göteborg vet jag inte hur det blir på lördag.. vi skulle beställa biljetter då.. men dom är redan beställda (av mig) Oo.. hehe kanske ska ta ut dom då? Får se hur det blir. Wall E på fredag :D:D (a) Och det slog mig plötsligt att imorgon är det sju dagar till jag fyller :O

Nä.. det var nått jag tänkte skriva ner.. men glömde av den nu ^^ Kommer la på den någon annan gång :) Inte hela världen. Ska försöka väcka Nissan oxå, hon verkar ha somnat :O
Ska ta och sluta skriva nu.. för er som har fortsatt läsa ända hit iaf :)

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0