Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

En fin dag :)

Jaha, var man här igen. Ingen aning om vad jag ska skriva.. Bara klickade mig in hit. mest för att jag inte har något att göra.
Hade iaf tänkt att springa lite idag eftersom det inte var någon idrott, men så klart så gjorde jag inte det - förvånande att jag inte gjorde det, jag som e så lat av mig ^^ ..
Nä men jag var iaf ute idag :) Promenerade bort till grannen "Babsan" som jag numera vill kalla henne :O och hängde med henne till Skogstorp där jag, Julia, Maja (och så småningom Nissan) sjöng. Efter det åkte jag hem igen med "Babsan" där jag fick promenera hem igen. Inte så farligt, härligt väder. Kunde gått längre så det var ju synd att hon inte bor längre bort från mig. Ajja trevligt var det iaf :)

Smurfig som jag är har jag kollat up vad jag skulle heta om jag var smurf vilket skulle vara Willy Wonka Smurf.
Men om jag tar mitt smeknamn som Nissan har på mig så skulle jag heta Friendly Smurf.
Jag gillar det testet :P Testar på alla möjliga sortes namn bara för skojs skull :) Testa själv vet jag :P  -> http://bluebuddies.com/smurf_fun/what_is_your_smurf_name/what_is_your_smurf_name.htm

Och helt appropå så messade min kompis mig (Ajjeh) och sa att Andersson, Svensson och Johansson är de mest populäraste efternamnen i sverige. Jag har ingen aning om vrf hon skrev det. Hon kanske syfta på att jag, Nissan och hon själv har de efternamnen ?

Kan säga då att Idol börjar nu och om en timme kommer Heros :D läängtar !  till heros asså ^^
På tal om heros, gjorde ett test tsm med Nissan (vi snackade i telefon och gjorde testet samtidigt) för att se vilken superhjälte vi var. Jag är tydligen Fantomen till 86% ..

Förutom att det vart en underbar solig dag så skulle den vart underbar ändå. Gått lite på moln idag kan man la säga (: Dessutom har jag hoppat upp och ner av irritation (typ) av att tiden inte går tillräckligt fort.. Vill att det ska bli höstlov av många själ, tror jag.. kommer bara på en anledning nu när jag tänker efter xO men det hindrar inte mig från att hoppa upp och ner för att det aldrig blir höstlov?! Men den kommer la tidsnog hoppas jag! Lycka.

Hm, träna imorgon, 17.30 till 19 tror jag att det är ha ringen koll pådet så måste kolla upp det nu.. och nu har man kollat upp det, snabbt och enkelt och det gick på ca. en minut ^^  och jag hade rätt angående när vi börjar. Vet inte när vi sluta för det svara hon inte på. Men det spelar inte så stor roll tycker jag. Måste ändå cykla hem i mörker, utan gatlyktor eller cykelljus. Men icke behöver jag vara rädd för det - vilket jag brukar vara när mörkret är framme och man ska hem och inte har något lyse - för jag har nu hittat ett annat ljus i mörkret som leder mig hem ^^ :) tack.

Nu har Heros börjat :O Kan säga att med tankte på hur lite jag skrivit på en timme är att jag har gjort lite annat undertiden :P Ska iaf kolla på den nu.  Ha det bra undertiden :)

Kommentarer
Postat av: MJ

<3

2008-09-26 @ 13:50:03
URL: http://metrobloggen.se/nextshakespeare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0