Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Skola

Japp. Så sitter man här igen, fast denna gången är man inte hemma på den sjuukt långa rasten utan är faktiskt i skolan. Orkar inte cykla hem idag (a).
Skulle haft lektion nu igentligen men eftersom vi skulle ta klassfoto samma tid som lektionen börja, så läraren sa att vi skulle skita i den lektionen då och att hon hade missat det totalt - där var den läxläsningen borta för idag.

Sitter och gör en annan läxa istället, skulle igentligen gjort klart den i förrgår, meen jag hade inte ork tyvärr, och jag kunde inte göra den igår för jag kom hem från stallet vid halv tio igårkväll. Super kul där, men jag kunde spenderat tiden bland läxor istället. Men jag ångrar mig inte för fem öre <3. Ska försöka checka med pappa om jag får börja rida igen, även om jag inte har tid till det.. men ändå (a).. kanske bara någon gång då och då ? Nä får se vad han säger om saken.

Den där läxan jag håller på med.. jag har ingen insperation till att göra den så det går lite segt :/ Ska försöka samla lite kraft i att fortsätta på det lilla jag gjort på den iaf :) Träffa Nissan för en kort stund, trevligt som alltid, men hon skulle gå och ha matte (tror jag att det var) så vi har sagt hej då till varandra för idag iaf.

Nä vad ska man göra idag när man kommer hem? Läxa kanske om jag inte gjort klart den. Jo visst ja, har ju läxa i kinesiskan till imorgon - den måste jag ju göra! Sí, Lío .. Nä, fråga mig inte vad det hette.. Siffrorna asså ^^ Sí var nog iaf åtta, kanske sju. Nått var det iaf ^^. Ni Hao är iaf Hej eller goddag om man vill ^^

Jo, nätverket verkar ju vara sönder igen därhemma så man kommer ju inte ut på nätet suck. Den är ju sönder stup i kvarten, det är inte kul längre :/

Hade svenska innan idag och vi skriver krönikor där.. Jag fortsatte på den som jag börjat med för ett tag sedan, men sen helt plötsligt bytte jag ämne och skrev om nått helt annat.. men ändå lite om samma sak? Nä det var nog något helt annat förresten, och den tog mig bara 20 minuter att skriva (lite mer än ett A4, handskrivet) *stolt*

Nu verkar jag ha fått upp farten lite på läxan, så får ta och sluta här innan den farten försvinner ^^ Ha det gött allesammans




Och sen när den där låånga rasten/håltimman tagit slut (10.45-14.35) så har man bara en halvtimmes lektion. Trevligt värre. Mkt irriterande var det :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0