Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

En-rubrik-man-inte-kan-komma-på-just-nu

Just nu, om man blandar texterna på låtarna det enda jag vill, someone is watching over me och I lay my love on you (början på den) så känns det helt rätt. Eller nått. Dessa tre låtarna spelas iaf hela tiden på min mediaspelare just nu.

Kan säga, att samtigt kolla på en bild från julen 2006 och lyssna på "someone is watching over me" är inte bra om man inte vill gråta. *tusan vad jag saknar den julen, och den människan på kortet* det går inte att beskriva. Men saker händer, och saker förändras och man måste leva med det. Även jag antar jag ^^ Men jag kan säga, att när jag lyssnar på den så kommer tanken flygandes till filmen den är med i och då kan jag inte låta bli att tänka på bror min.

Och sen om man lyssnar på "det enda jag vill" och längtar efter någon så längtar man ännu mer kan jag säga. Men, man kan inte få allt här i livet.. Inte på en gång iaf - den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge ^^ Men även om jag blir glad av tanken, så känner jag mig ändå sorgsen .. typ.

Låten "I lay my love on you" gillar jag verserna på ^^ tycker orden e fina helt enkelt. Någon bättre förklaring finns inte. Men ändå kommer och går tankarna på varelser jag känt som inte längre finns, även de som jag känner och som står mig nära *och en speciell vän*. Blandade känslor kommer och går. 

/ Jaa, kanske låter som om jag deppar eller är ledsen eller nått just nu med tanke på att jag lyssnar på låtarna och har dessa tankar i huvet. Men det är jag inte, det kan jag garantera .. :) \

Idag har jag faktiskt varit duktig - nästan iaf. Var tvungen att kolla de sista tjugo minutrerna på Smallville innan jag skulle börja plugga - dvs läsa ut en bok till nästa måndag - har kommit ca 1/4 av boken nu :) Fast, jag har fortfarande 3/4 kvar plus tre-fyra bilder att fixa innan måndag! Plus ett prov som jag måste plugga till som kommer infinna sig på fredag. Lala, kommer inte hinna. Och så i helgen händer allt på en och samma gång. Jag ska på fest (:O) jag ska kolla på minst en match och kanske spela en.. om jag inte kollar på båda matcherna villsäga. Och sen ska jag till halmstad om jag inte kan skjuta upp det *hoppas* .. Sen måste jag hinna med att filma musikvideon. Och även där har jag inte ens alla ditaljer klara Oo. Aarh, going crazy soon. Måste plugga till ett prov som man har nästa vecka oxå. Sen ska jag ha gjort några uppgifter på kinesiska, varesig vi har den lektionen imorgon med en vikarie eller ej. För min del hoppas jag att vi inte har det. Då kan jag kanske hinna hem och sätta mig och läsa, plugga och läsa och plugga igen. Och kanske hinna titta på Smallville som man inte får missa (a) men om jag sett avsnittet får jag fortsätta plugga som om ingenting hänt ^^.

Andas - Måste hitta en ny person till min musikvideo då jag precis skitit i en av dom Oo bara för att hon inte vet om hon kan eller inte. Hit med en ny ?! Nissan gav mig två tips. Igentligen tre men den tredje ville inte agera tjej x) Haha förväntade jag mig inte heller. Nä ska kolla med Chelsea och Annso och se vad dom säger *Hoppas* Måste få filmat i helgen! Kan inte göra det annars. Kan inte göra det på en veckodag, visserligen kan jag kanske det. Men då måste det vara ljust ute och med tanke på att ingen som ska hjälpa mig slutar samma tid så skiter det sig lite där. Och jag kan inte göra det nästa helg för då kanske jag inte hinner redigera den.

Jaop. Typ om fyra vekor är det höst lov :D Längtar som in i norden :O 
Ska ta och stänga ner här och lägga mig och fortsätta att läsa min bok (försöka hinna med ett kap. till) innan jag somnar. Klockan slår ändå Elva om cirka tio minuter ! Skulle stängt ner här för någon timmesedan igentligen. Som tur e har man sovmorgon - en timme  :O
Japp lika bra att lägga mig nu så jag får den timmen ^^ Ha det gött :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0