Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Bilder från April månad

I helgen satt jag vid fönstret och fottade lite på fåglarna som var i kastanjeträdet. Fick till en rätt bra bild på en:


I går eller i förrgår tog jag fram kameran igen och fotograferade tulpanerna vid husknuten :)


Imorgon tror jag att jag laddar upp några bilder från dagens fotografering tror jag faktiskt :P

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Det låter bra det! filmmaraton! xD

SV: Visst jag invitar dig då! D

2009-04-29 @ 22:44:34
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: MJ

Japp, sett dom alla. Kan även lägga till Dragonball på listan. Den är sevärd :)

2009-04-30 @ 09:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0